3d Animation Logo Icon
{"nl":"

INTERACTIEVE FILM

Voordelen

  • Creëer mee betrokkenheid bij uw klant.
  • Krijg inzicht in klantgedrag.

Insider tip

Door de klant de regie te geven voelen ze zich meer betrokken bij het verhaal en dus uw organisatie, dienst of product. 

","en":"

INTERACTIVE VIDEO

Advantages

  • Create involvement of your customer.
  • Gain insight into customer behaviour.

Insider tip

By giving the customer control, they feel more involved with the story and thus with your organisation, service or product.

"}

{"nl":"

Geef u klant de regie met interactieve film 

","en":"

Give your customer control with interactive film

"}

{"nl":"

Creëer meer betrokkenheid

Een interactieve film is een film die je op een dynamische manier kan kijken, waarbij de kijker zelf kan bepalen welk deel hij of zij van de film kijkt. Dit kan doormiddel van een keuze menu waarbij de kijker meteen naar het deel van de film kan klikken dat hij of zij wil zien. Hiermee creëert u meer betrokkenheid bij de klant.

Kiezen

Deze toepassing van interactieve film wordt ook wel eens gebruikt in de bioscoop. Je kijkt met tientallen anderen een film en op een bepaald moment gebeurt er iets in de film waarna er een keuze moet worden gemaakt. Gaat de hoofdpersoon links of rechts? Het publiek kan in dit geval kiezen wat er gaat gebeuren, waardoor de afloop van de film kan variëren. Nu is dit een toepassing voor het grote doek. Maar ook voor bedrijven is dit een interessant techniek om toe te passen bij bijvoorbeeld product films.

","en":"

Create more involvement

An interactive film is a film that you can watch in a dynamic way, in which the viewer can determine which part of the film they are watching. This can be done by means of a selection menu in which the viewer can immediately click on the part of the film they want to see. This creates more involvement of the customer.

Choose

This application of interactive film is also sometimes used in cinemas. You watch a film with dozens of others and at a certain moment something happens in the film after which a choice must be made. Does the main character go left or right? In this case, the audience can choose what is going to happen, so that the outcome of the film can vary. This is an application for the big screen. But also for companies, this is an interesting technique to apply to product films, for example.

"}

{"nl":"

Wat zijn de voordelen van een interactieve film?

Tegenwoordig is video het communicatie middel geworden van de westerse wereld. We kijken liever een film of video dan dat we de informatie lezen. En de aandacht is kort, we willen alleen dat wat relevant is voor ons.

Wilt u veel vertellen dan bestaat de kans dat u een lange video moet maken. En hoe langer de video hoe hoger de kans dat de kijker geen aandacht meer heeft. De digitale wereld draait tenslotte om snel die informatie te vinden die we nodig hebben en gaat het niet snel genoeg dan haken veel mensen af. Maar wat nou als u toch alle informatie over uw product kwijt wil in één film? Dan is een interactieve film de oplossingen. Door de film in kleinere stukken op te delen kunt u de klant (binnen de film) zelf laten bepalen welke informatie hij of zijn wil zien. Zo geeft u de klant precies dat wat hij of zij nodig heeft.

Hoe kunt u het toepassen?

Een interactieve film of video is ideaal voor het presenteren van producten op uw website, sociale media of op beurzen. De potentiële klant kan zelf bepalen wat hij wil zien en de informatie vinden die hij of zij zoekt. Naast dat het functioneel is, is het ook nog leuk en geeft daarbij het gevoel van controle bij de kijker.

","en":"

What are the advantages of an interactive film?

Nowadays, video has become the communication tool of the western world. We would rather watch a film or video than read the information. And the attention is short, we only want what is relevant to us.

If you want to tell a lot, there is a chance that you will have to make a long video. And the longer the video, the higher the chance that the viewer will no longer pay attention. After all, the digital world revolves around finding the information we need quickly and if it doesn’t go fast enough, many people will drop out. But what if you want to put all the information about your product in one film? Then an interactive film is the solution. By dividing the film into smaller pieces, you can let the customer (within the film) decide for themselves what information they want to see. This way you give the customer exactly what they need.

How can you apply it?

An interactive film or video is ideal for presenting products on your website, social media or at trade fairs. The potential customer can decide for themselves what they want to see and find the information they are looking for. Besides being functional, it is also fun and gives the viewer the feeling of control.

"}

{"nl":"


","en":"


"}

wij ontmoeten u graag

Wilt u weten hoe u het nog meer kan toepassen? Of wilt u meer weten over de diensten van C4Real?
Neem dan contact met ons op.

Contact Opnemen
Niets missen van C4Real? Blijf op de hoogte van onze nieuwste blogs en cases. Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief en ontvangt tot zes keer per jaar het laatste nieuws in uw mailbox.
Copyright 2020 | C4Real | All Rights Reserved